Is er sprake van contract breuk als je toegezegt hebt gekregen geen dag zonder internet te zitten bij het overstappen?

Ik stap deze maand over van provider a naar b, ze hebben mij toegezegd dat ik geen dag zonder internet zal zitten, echter ik lees daar over andere verhalen.

Met een provider die bij voorbaat al zijn belofte niet na komt wil ik niet in zee gaan (mocht het zo wezen dat ik inderdaad zonder internet kom te zitten voor een aantal dagen tot 1,5 weken wat ik heb gelezen).

Sta ik dan in mijn recht om dit contract (voor 2 jaar) ongedaan te maken?

Het is nog niet zo, maar mocht het zo wezen, wat is dan mijn recht?

5 augustus migratie naar nieuwe lijn, tot nu toe nog steeds internet via mijn oude provider.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pieter2011
10 jaar geleden
Als een provider beweert dat je 'geen dag' zonder internet komt te zitten, dan heeft-ie niet gelogen wanneer het uiteindelijk een week blijkt te duren ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat dat zijn dan 7ven dagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
:))

Het beste antwoord

Als ze dit toezeggen aan je dan moet het bewijsbaar zijn dat ze deze toezegging hebben gedaan. Als je hieraan twijfelt dan even je nieuwe provider bellen en het zwart-op-wit vragen. Ook vragen wat te doen als ze zich niet aan de afspraak houden.

Ik heb het wel eens gehad en ik stopte de betaling tot alles naar wens was.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Staat zwart op wit op hun website.
Castle
10 jaar geleden
Dan mag het aangenomen worden als waar. Ze moeten dit dus doen of je schadeloos stellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
:))