hoe komen mannen uit America aan mijn facebook pagina?

Ik denk dat het oplichters zijn ,want als ik vraag waarom een vrouw in het buitenland zoeken ,stoppen ze de facebook pagina en verwijderen alles.

Antwoorden (2)

Als je een facebookaccount hebt, ben je wereldwijd op te zoeken. Kennelijk hebben de mannen op facebook een beetje rond gekeken en zijn te tegen gekomen. Tot zo ver nog niks bijzonders.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
stiena58
10 jaar geleden
Wat is dan wel bijzonder?
Je kan toch over de hele wereld alle internetinformatie opzoeken. Daar is niets vreemds aan. Als je je facebookpagina op slot zet en alleen voor vrienden toegankelijk maakt kunnen ze niet aan persoonlijke gegevens komen. Maar dan nog kunnen ze zien dat je lid bent van Facebook.
Zelf zit ik heel vaak op het Australische Marktplaats, vind ik ook leuk.
10 jaar geleden
stiena58
10 jaar geleden
Zijn er dan speciale site's waar ze vrouwen vinden uit de hele wereld?
Ivana
10 jaar geleden
Waarschijnlijk kan je op jouw facebookpagina zien dat je een vrouw bent.
Natuurlijk zijn er pagina's om vrouwen te zoeken uit de hele wereld, maar dat is van een andere orde en daar moet je jezelf dan op geplaatst hebben.