Waar op internet kan ik een route van punt tot punt uitstippelen en hoe kan ik dit dan uploaden op mijn navigatie (tomtom clasic)?

Ik wil een reis uitstippen naar Italie. Ik wijk echter af van de route die de TomTom als voorgestelde route opgeeft. Aangezien je maar één keer 'via' in kan schakelen op mijn navigatie zijn mijn mogelijkheden beperkt. Ik heb wel gehoord dat je op internet routes kan maken en dan uploaden op je navigatie. Alleen geen idee waar en hoe het moet...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Niet op internet, maar er is een erg mooi (gratis) programmaatje waar je dit mee kan: Tyre.
http://www.tyretotravel.com/nl/
Je hebt wel een internetverbinding nodig vanwege de landkaarten. Je kan met Tyre je hele route met tussenpunten plannen en dan uploaden naar je Tomtom (als deze met USB aan je PC gekoppeld is).
Ik gebruik het al jaren voor mijn road-trip vakanties.
10 jaar geleden
met de ANWB routeplanner.