kan ik een iso bestand van 8,13 gb op een dl cd van 7,96gb krijgen???

Ik heb een dl cd gekocht alleen met minder gb dan beloofd kan ik hier toch mijn spel op zetten? door de cd te vergroten of de iso te verkleinen???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een CD kan je niet vergroten, aangezien je dan fysiek veranderingen aan moet brengen op de CD. De ISO kan je voor zover ik weet ook niet verkleinen zonder dat de functionaliteit van de ISO verloren gaan.

Je kan de ISO naar mijn mening dan het beste op een USB-stickje zetten (als je het mobiel wilt hebben) en de ISO mounten met Daemon tools.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het apparaat waarop ik de iso wil spelen ondersteunt geen usb.
Ja, het is mogelijk.
Bij XBOX hebben ze dit als beveiliging gedaan tegen illegaal downloaden. Maar dat kun je omzeilen. Hier heb je alleen wel speciale software voor nodig. Het is dus mogelijk. Ik weet niet of het om een XBOX gaat.

Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat inderdaad om een xbox, weer u hier toevallig de naam van?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou ik even voor u moeten navragen aan mijn broer, die heeft er alle software voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou het eventueel met IMGBurn kunnen doen, maar dan heb je ook een speciale brander nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Liever de software, heb de cds al aangeschaft eventueel kan hij mij mailen op dunker@live.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Perfect, ik zal kijken of ik wat kan vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Al iets gevonden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vrij weinig, ik nu even geen contact, maar je vindt al vrij veel als je bijv. op google "special burner xbox games" intypt. Ik ga nog voor je verder zoeken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb erop gezocht maar ik krijg alleen maar gewonen brand programmas niet die een lock weghalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, maar heb je al iets gevonden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, nog niet. Ik heb echt geen idee meer waar ik moet zoeken. Als ik nog iets tegenkom dan zal ik je mailen op dat adres, omdat je topic nog maar 1 dag heeft. Maar ik wens jou in ieder geval succes. En ik hoop dat ik nog wat tegenkom! Groet, Klaas