Hoe kan ik mijn tv op de wifi zetten in mijn huis?

Ik heb een universele afstandsbediening app op mijn iphone gedownload maar dan staat er dat mijn tv met de zelfde wifi netwerk als mijn mobiel verbonden moet zijn.maar hoe moet ik mijn. Wifi op mijn tv zetten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe moeten wij dat weten als je praktisch 0 informatie geeft? Merk en serie van de tv zal al een stuk helpen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wi-Fi kan je niet op je TV zetten, dat moet al aanwezig zijn. Als het erop zit zal je het met de officiële AB moeten instellen.

Antwoorden (1)

Dit geldt voor Smart-televisions, als je een smart television hebt, kan je via instellingen je tv zo verbinden en zo ook je telefoon met je tv (vaak bij samsung).