Tab zorgt ervoor dat je naar het volgende veld gaat, welke toets gaat een veld terug?

Als je bijvoorbeeld een formulier moet invullen op internet, kan je met de tabtoets naar een volgend veld gaan en hoef je je muis niet te gebruiken. Maar soms druk ik per ongeluk twee keer op tab en moet ik alsnog mijn muis gebruiken om een veld terug te gaan. Is hier een sneltoets op je toetsenbord voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

Shift+Tab doet dat
gvrox
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
+ Of gewoon een heeeeeeleboel keer Tab, dan kom je uiteindelijk weer terug.
ItisILeClerc
10 jaar geleden
is er ook een naam voor Shift+Tab ?
Cryofiel
10 jaar geleden
Ik ken hem ook wel als Back-Tab.