Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zien dat de accu van mijn Sony e-reader vol geladen is, nadat ik hem aangesloten heb gehad op de computer???

Ik zie wel dat het apparaat correct verbonden is met de computer, maar kan nergens een activiteit zien waardoor ik weet dat hij ook goed oplaad. En waar an ik mijn accu checken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb er gisteren ook eentje gekocht en ben benieuwd naar het antwoord. Ik heb hem wel opgeladen via de usb en volgens mij zie je zo'n bliksemschicht door de batterij heen staan (linksboven) en als die vol is (volgens mij) is die bliksemschicht weg en heb je een compleet witte batterij. Maar ik weet het niet zeker.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet de e-reader niet aanzetten. Je kan hem zo al aansluiten aan de computer. Op de e-reader verschijnt na een poosje een scherm met 2 kies opties "ja" "nee". Je drukt op nee en dan zie je onderaan je e-reader een rood lampje. Als het rode lampje uit gaat is je e-reader opgeladen welke je kan zien aan volle batterij rechtsboven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding