Hoe los ik dit probleem met nummering op via zoeken en vervangen in Word?

Ik moet via zoeken en vervangen (gevorderd, dus met gebruik van jokertekens) zinnen met nummering wijzigen

Bv

17. Hallo, dit is een voorbeeld zin.

naar

17 Hallo, dit is een voorbeeld zin.

Ik zit vast bij vervangen (zie foto)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Klik in het vervangen-venster (dat van je foto) op de knop Opmaak (linksonder). Kies vervolgens voor een genummerde stijl. Op die manier vind je alle genummerde alinea's.

Toegevoegd na 1 minuut:

Als je alleen maar de punt achter het volgnummer wilt verwijderen, is het nog beter de stijldefinitie van je genummerde stijl te veranderen. Dan hoef je niet eens te zoeken: zodra je de stijl aanpast, veranderen alle alinea's die met die stijl zijn opgemaakt automatisch.

Cryofiel