Hoe kan ik mijn Hotmail-account terug krijgen?

Ik heb via een beveiligingsvraag geprobeerd mijn account terug te krijgen. Mijn account is naar mijn vermoeden, gehackt. Toen ik het juiste antwoord invoerde, kwam er dit te staan: Je hebt te vaak verkeerde gegevens ingevoerd. Probeer een andere optie of probeer het later nog een keer.

Ik heb het niet zo vaak geprobeerd, dat het niet meer geldig is.
Nou denk ik dat de hacker het heeft gedaan. Graag zou ik willen hoe ik het op zou kunnen lossen, of zo.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Hotmail is overgenomen tot outlook. als je daar een account op maakt kan je waarschijnlijk wel weer inloggen, het is gratis en met 5 minuten gedaan. succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het account is belangrijk en ik wil het erg graag terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oké, al geprobeerd de systeembeheerder te mailen om hulp te vragen?