Hoe herstel ik mijn toetsenbord?

Mijn toetsenbord doet plotseling vreemd.

Ik kreeg plotseling speciale tekens als ik ging typen, nu lukt het typen helemaal niet.
Als ik bijvoorbeeld op de t tik, opent de pc tools. Alle toetsen zijn dus gekoppeld aan systeemtaken en een normaal tekst typen lukt niet. Scrollen met de muis lukt ook niet meer.

De toetsenbord staat ingesteld op US- internationaal en kan verder niets vreemds vinden bij de instellingen.

Als ik word open, staan er ook naast alle opties een klein plaatje van een toetsenbord toets bij.
Ik heb waarschijnlijk onbewust een instelling aan gezet. Hoe krijg ik dit uit?

Verder heb ik geen andere toetsenbord om uit te testen.

(Windows7)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Je hebt de toetsen combinatie van ctrl + shift gebruikt. Gewoon nog een keer dezelfde combinatie en alles is weer normaal als het goed is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je even niet oplet raak je zo de verkeerde knop :-)Kan egebueren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb dit geprobeerd maar werkt niet, de pc afsluiten en opstarten werkte wel:P