hoe maak ik een achtergrond met site?

bijvoorbeeld google als achtergrond en je kan zoeken op bureaublad.

Toegevoegd na 2 uur:
met windows 7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Ik snap niet wat je bedoelt. Kan je het duidelijker maken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat je een site op je bureaublad en kan typen
Amadea
11 jaar geleden
Ik snap het nog niet, milky. Dat je een site op je bureaublad .......... en .......... kan typen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bijvoorbeeld google op je bureaublad en kan zoeken
Amadea
11 jaar geleden
Dan kan je gewoon een snelkoppeling plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, ik bedoel een site op bureaublad en je kan zoeken
eigenlijk datje internet op bureaublad kan (op windows 7)

Het beste antwoord

Dit kan volgens mij alleen in Windows XP..

Maak een kladblok bestand en kopieer de volgende HTML code:

Druk op opslaan, Sla het op als HTML bestand door het de naam "google.html" te geven, en daaronder het type "All Files (*.*)" te selecteren.

Rechtermuisklik op je achtergrond en Eigenschappen(Properties).

Kies op het bureaublad tab "browse", of iets in die richting (bovenste knopje aan de rechterkant).

Selecteer het HTML bestand dat je hebt aangemaakt, en sla alle wijzigingen op.

Toegevoegd na 6 minuten:
Nog even nadruk op dat dit ECHT alleen maar op WINDOWS XP PROFESSIONAL kan!

Het heeft geen zin om dit op Vista, 7 of 8 te proberen.

Toegevoegd na 2 uur:
Betreffende je uitgebreide vraag.

Dit is NIET mogelijk op Windows 7.