Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een etiket afdrukken?

Ik probeer al een hele tijd een paar etiketten af te drukken maar het lukt maar niet!

Zie de foto voor de etiketten maar ik krijg niet de goeie maat ingesteld in Word.

Per etiket;
Hoogte; 3,7 cm
Breedte; 7 cm
Merk van Inmac

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
665

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb nog een oude versie van Word, maar in de nieuwere zal het vermoedelijk niet veel anders gaan:

In Word ga je naar Extra > Brieven en verzendlijsten > Enveloppen en etiketten. In het venster Enveloppen en etiketten klik je op het tabblad Etiketten en vervolgens op Opties. In dat venster klik je op Nieuw. Vervolgens kun je precies opgeven welk formaat etiketten je wilt maken, in hoeveel rijen enzovoort. Bovenin dit laatste venster kun je een etiketnaam invullen. Klik vervolgens op OK en scrol in het tweede (Optie)venster naar de naam die je zojuist hebt ingevuld. Zo krijg je etiketten in ieder gewenst formaat.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, het is me gelukt!

Andere antwoorden (1)

Zelf print ik etiketten van Decadry deze zijn 7 bij 4.1 cm. De software is te downloaden via Decadry.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding