Kan je op windows 8 met word werken en tegelijk muziek luisteren?

Net windows 8... als ik via youtube iets luister en dan naar 'start' ga stopt de muziek... als ik terug naar internet ga doet ie het weer?

Kan ik luisteren en werken in word tegelijkertijd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou kunnen, afhankelijk wat voor computer je hebt. Wat heb je, merk, type en uitvoering?

Het beste antwoord

Applicaties die je laat draaien in het ''metro'' interface, zouden gewoon geminimaliseerd moeten kunnen draaien.
Dit geldt alleen ook voor applicaties die je draait op je ''desktop'' interface.
Ja, je kan ze ook samen opstarten/laten draaien.

Ik weet niet niet precies wat jouw probleem is, maar mocht je het irritant vinden, dat -als je muziek luister- Windows 8 de 'Muziek' app opent, dan kun je altijd nog Windows media player downloaden/installeren.
Deze kun je ook gebruiken voor Windows 8, maar je kunt hier helaas geen films mee kijken.

Ik hoop dat het nu iets duidelijker is geworden, zo niet; veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij werkt dit prima, open je browser en selecteer een nummer dat je wilt en klik dan links onder in de hoek.
Start Word op, dit zou moeten werken, bij mij werkt dit wel.
Mocht het niet werken, download dan de muziek en speel gewoon een afspeellijst af tijdens het werken in Word.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zitten twee verschillende versies in Windows 8.
Een vanuit de metro interface, en een vanaf bureaublad.
Gebruik de bureaublad versie van Internet explorer.
Dan zou het gewoon moeten werken!