hoelang duurt het voordat een pakketje vanuit amerika in nederland is ?

ik wil onderdelen op ebay bestellen voor mijn mobiele telefoon maar ben benieuwd hoelang het duurt voordat deze binnen zijn .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
35.4K

Het beste antwoord

Daar zijn verschillende mogelijkheden voor.
Alles hangt af van wat er financieel voor over hebt.
Federal Express heeft je zending binnen 48 uur over (delivery by hand), per air zal het ca. 4 - 7 dagen duren en per boot kan het wel oplopen tot 3 weken.
Je kan zelfs vragen of er een koerier persoonlijk met de zending op het vliegtuig stapt, dan heb je het bij de eerste vlucht welke op schiphol binnen komt, maar dan kan je de portemonnee leeg schudden en beter een nieuw mobieltje kopen (wat mogelijk uiteindelijk toch het goedkoopste is).
Succes en de groeten van Paul
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met een beetje googelen kom je er achter dat dat tussen de 3 dagen en 3 weken is en dat is natuurlijk nog los van de tijd die er tussen jouw bestelling en hun verzending zit.