Hoe ondertiteling inbakken (film is .rar, ondertiteling .srt)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Powergen
11 jaar geleden
Film kan nooit .rar zijn. Hij kan wel zijn gecomprimeerd als een rar file. Maar die moet je dus eerst gewoon uitpakken.

Antwoorden (2)

Een film zelf kan geen .rar zijn.
Dat betekent dus dat de film nog ingepakt zit, en dat je dit bestand dus moet uitpakken met bijvoorbeeld Winrar.

Vervolgens geef je de .srt ondertiteling precies dezelfde naam als de film, heet de film dus bijvoorbeeld 'Pietjepukvijftien.avi' dan noem je het srt bestand 'Pietjepukvijftien.srt'. Je plaatst deze in dezelfde map en dat werkt het als alles goed is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het wilt branden moet je wel even opletten, niet alle dvd spelers pakken deze manier van branden. Zoek even via internet een goede converter. Ik zelf gebruik convertXtoDVD. Werkt prima!