Krijg geen verbinding met links naar internet in e-mails. wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
welk programma gebruik je voor emails ?
wellicht moet je daar even in de settings kijiken of deze worden geblokkeerd o.i.d ?

Antwoorden (1)

Eerst Ctrl intoetsen en terwijl je dit knop ingedrukt houdt klik je op de internetlink in de mail.
Werkt dat nog niet, dan moet je het internetadres even kopiëren (met de rechter muisknop erop klikken) en plakken in de adresbalk.

Toegevoegd na 6 minuten:
dit knop = die knop
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan eraan liggen dat je Google Chrome van je computer hebt verwijderd. Proberen met systeemherstel het weer voor elkaar te krijgen en als dat niet lukt moet je wijzigingen in je register aanbrengen. Hierover staat uitleg op verschillende sites.