Ik wil me aanmelden op vakantieveilingen.nl maar hij zegt dat m'n rekeningnummer niet klopt ligt dat aan mijn jongerenrekening?

Ik heb sinds 2011 een rekening en het is volgens m'n vader een langere dan die van hem ligt het aan die site www.vakantieveilingen.nl of aan mijn rekeningnummer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De lengte van je rekening kan ook te maken hebben met het "nieuwe" iban. Deze hebben allemaal 4 letters en èèn 0 aan het begin.

Het beste antwoord

Tot je achttiende jaar, heb je in de meeste gevallen een jongerenrekening, deze is in gebruik genomen om de kinderen zelfstandig te leren omgaan met geld en bankzaken, alle handelingen waar je 18 jaar voor moet zijn, zijn niet mogelijk met deze rekening, zo dus ook vakantieveilingen, vakantieveilingen heeft deze beperking opgelegd, omdat een minderjarige niet zonder toestemming van de ouders dure aankopen mag doen. Als je 18 wordt ontvang je van de bank bericht dat je je rekening om moet zetten in een studenten- of priverekening, dan kun je deelnemen aan vakantieveilingen, tot die tijd zal je je ouders moeten laten bieden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je moet tegenwordig een i ban nummer hebben,die zijn langer. je kunt die opvragen bij je bank