Hoeveel aanslagen per minuut zijn 85 woorden per minuut?

Bij de website typingtest.com kunt u een typetest doen. Ik haal daar 85 woorden per minuut. Maar ik moet weten hoeveel aanslagen per minuut dit nu zijn? Hoe bereken ik dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe een andere test, bijv deze: http://www.ticken.nl/Typecursus/Typetest.html
ronron1212
11 jaar geleden
Aanslagen zijn letters elk woord bestaat uit meerdere letters en je hebt lange en korte woorden dus welke woorden heb je getypt ?

Het beste antwoord

Dat hoef je niet te berekenen
want als je die test doet dan staat het aantal er bij
op onderstaande afbeelding staat met die gele pijl
het aantal wat jij zoekt
Dus nog een keer die test doen dan zie je het
aantal woorden en aanslagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je de Engelse tekst deed waren het ongeveer 380 aanslagen.