Kan ik van deze woordadvertenties af komen in google chrome?

Is er misschien een extensie zoals bij adblock alleen dat deze de advertentie weghaalt, maar niet het woord?
Adblock haalt ook het woord weg, ik weet dat ik een andere browser kan gebruiken, maar probeer eerst of er misschien niet een manier is dit soort advertenties uit google chrome te halen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Powergen
11 jaar geleden
Nou dat ligt niet aan google Chrome. Je hebt hoogstwaarschijnlijk een virus te pakken. Ff goed je computer scannen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nu is de vraag komen deze advertenties van google of van een virus,
Google email sturen om te vragen of het wel of niet een virus is, is ook niet makkelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een virus, Google vertoont niet op zulke wijze en al helemaal niet op Wikipedia zulke advertenties.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn die irritante pop up virussen, lastig vanaf te komen. Probeer alle scanners die bij de antwoorden genoemd zijn.
Werkt dat allemaal niet, bekijk dan dit eens: http://www.pc-helpforum.be/f201/virus-popup-politie-45499/ - daar kun je ook eventueel je vraag neerleggen voor verdere hulp als je er niet uit komt.

Antwoorden (2)

ja een zeer bekend virusje op je computer.
Ik zou so wiesoeven je computer scannen, maar het probleem ligt hem in de extensies van Google Chrome. Ga naar instellingen - extensies, en verwijder daar al je extensies, en installeer deze daarna opnieuw. één van je extensies is waarschijnlijk "besmet".
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Toegevoegd na 23 seconden:
sowieso even*

Toegevoegd na 3 minuten:
overigens, wel even scannen, en als het even kan ook even met Spybot: Search & Destroy. Volgens mij komt het vak van Babylon Toolbar vandaan, en daar had ik ook last van.

Spybot Search & Destroy kan overigens wel door je eigen virusscan als virus gezien worden, dat kan lastig zijn.

http://download.cnet.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022_4-10122137.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Extensies verwijdert teruggezet alles uit geschiedenis gewist, geen advertenties meer, virusscan word uitgevoerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na de andere programma's te hebben gebruikt vond deze ook nog dingen Handig immuniseer Ze komen van O.A. Tracking cookies, SweetIM BabylonToolbar .
Jouw probleem bevindt zich op jouw computer mijn aanraden, download:
- HitmanPRO ( http://www.surfright.nl/nl/ )
- CCleaner ( http://www.piriform.com/ccleaner )

Schoon met deze twee programma's je computer op! Hitman Pro mag je 30 dagen gratis gebruiken, maak hier dus ook gebruik van. Vergeet ook niet je Windows te updaten en natuurlijk je virus-scanner. Heb je geen virus-scanner of is deze sterk verouderd download dan de gratis versie van Avast ( http://www.av.eu/nl/producten/avast-free-antivirus ).

Verder enkele volledig gratis alternatieven voor Hitmanpro:
- Superantispyware ( http://www.superantispyware.com/ )
- Malware anti-bytes ( http://www.malwarebytes.org/ )

Tot slot, deze programmatuur helpt jouw je computer te beveiligen je hebt natuurlijk nog altijd de menselijke factor. Denk goed na waar je op klikt en wat je opent niet alles is veilig of te vertrouwen.
Verder moet je ook niet teveel programmatuur installeren. Een computer met bij wijze van spreken twee virusscanners, hitmanpro, superanti en malware antibytes zal niet goed werken omdat deze elkaars gedrag gaan controleren. Dit maakt jouw computer onnodig traag maar kan ook resulteren in slechte resultaten die anders wel behaald zouden worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Superantispyware liep vast bij installeren, kon muis niet bewegen, na een tijdje computer uitgezet opgestart in veilige modus met F8
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Programma werkt verder wel goed in veilige modus,heeft al 60 dingen opgespoort, alleen herkent met auto it zelfgemaakt onschuldig mouseclick.exe als trojan dat alleen maar geprogrammeerd is met MouseClick()
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed mogelijk, herkent waarschijnlijk iets nieuws met ongebruikelijke code of code die een bestaande trojan gebruikt. Het verwijderen is dan ook optioneel als het goed is je hebt altijd een keuze. Als ik jouw was zou ik hitmanpro ook installeren. Dit zou het eerste programma zijn geweest waarmee ik zou zijn begonnen. Deze herkent namelijk best veel. Nadelige is alleen dat je slechts een 30 dagen proef hebt tenzij je betaald. Wanneer ik iemand help dan update ik eerst windows en de gebruikelijke programmatuur (Adobe reader etc). Dan installeer ik Hitmanpro (anti-spyware) en Ccleaner (pc opschonen). Als de virusscanner oud is dan installeer ik de gratis versie van Avast of AVG. Persoonlijk prefereer ik Avast jarenlang goede ervaring mee.