Hoe los ik dit op?

Ik heb mijn laptop in sluimerstand gezet en na een half uurtje weer aangezet. Toen zag ik alleen maar zwart maar ik kan wel mijn cursor zien. Ik heb hem aan een andere beelscherm aangesloten maar daar zag ik hetzelfde (zwart met cursor). Ik heb hem geprobeerd uit en aan te zetten door op het uitknopje te drukken maar dan gaat hij alleen maar in slaapstand. Wat moet ik doen? Ik kan geen F8 klikken bij het begin want ik zie alleen maar zwart.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

probeer eens een paar keer snel op je aan/uit knop te drukken vaak komt die er dan weer uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Stroom eraf en accu eruit. Zeker weten dat ie dan uitgaat. Daarna opstarten en duimen.
paulus811