Wat is een hijacker op mij pc ,en wat doet ie daar ?

Er zijn 2 hijackers actief op mijn pc ,kan ze niet weg krijgen!! ÁLLES AL GEPROBEERD

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een hijacker kan je PC overnemen, en in principe alles zien wat er op je PC staat. Vaak wordt gebruik gemaakt van de windows remote desktop feature. Deze kan open gezet worden door stukjes software die je geinstalleerd hebt.

PC van internet halen. Nu! Internat kabel er uit. Op een andere pc verder zoeken naar oplossingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg voor een goede virusscanner bijvoorbeeld de gratis van Microsoft Security Essentials, na installatie pc opnieuw opstarten en F8 indrukken. Na het opstarten daar een uitgebreide scan doen en vervolgens opnieuw opstarten. Dit moet voldoende zijn om het er weer af te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij hebt de hijacker toegang gegeven, door op een link of programma te klikken dat de hijacker in staat stelde programma´s op je pc te zetten, veranderingen in het register te maken en poorten te openen om te communiceren met je pc... En die veranderingen zijn gemaskeerd door beveiligingen en slinkse paadjes en instellingen die veranderd zijn op je pc... Jij bent niet meer de eigenaar van je eigen pc, maar die ander, die heeft jou onder controle en kan zijn ding doen en jij kunt er niets aan doen...

Alles opnieuw installeren is het beste... Je kunt lekken gaan dichten, maar dat is tegen de bierkaai vechten... Alles opnieuw erop en niet op het net gaan zolang dat nog niet gebeurd is...

Heel vervelend en heel klote... Maar het is niet anders...