Komt mijn mail wel aan bij afwezigheid van diegene die de mail moet ontvangen?

Ik heb een vrij belangrijke mail gestuurd, ik kreeg echter een automatisch antwoord terug dat deze persoon afwezig is, nu is dit geen probleem mits mijn mail maar binnenkomt. Nu is mijn vraag, komt de mail alsnog bij diegene binnen ondanks dat hij op dit moment niet aanwezig is?"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk staat daar een datum in dat die persoon terug is, stuur de mail daarna nog een keer met een leesbevestiging als je dat nog niet gedaan hebt. Maar de mail zal in principe gewoon aankomen.
Cryofiel
11 jaar geleden
De mail IS aangekomen. Zou hij niet zijn aangekomen, dan had je geen automatisch antwoord ontvangen.

Antwoorden (2)

Bij een aantal email-clients kun je instellen dat er automatisch een bericht wordt gestuurd in geval van afwezigheid. Als dit het geval is en je stuurt de 'afwezige' een email, dan zal hij dit nog steeds ontvangen. Het automatisch versturen van een antwoordbericht is alleen om je te informeren dat je mail goed is ontvangen en je geduld moet hebben tot de ontvanger weer 'aanwezig' is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het feit dat jij een afwezigheidsbericht ontving bewijst al dat de e-mail in binnengekomen bij die persoon. Je moet alleen afwachten of hij na diens terugkeer het bericht in behandeling zal nemen. Daar krijg je nu geen zekerheid over. Als je over een paar weken nog geen reactie hebt gekregen zou je een herinneringsmail kunnen sturen waarin je vermeldt op die en die datum een belangrijke mail te hebben verzonden over dat onderwerp, en dat je graag tegenbericht wilt ontvangen.
Amadea