Hoe kan ik een e-mail met andere kleuren schrijven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk e-mailprogramma gebruik je? Outlook, hotmail, gmail, Outlook Express, Windows Mail, Thunderbird...?

Antwoorden (4)

In Hotmail klik je op de A met het rode streepje er onder en dan kun je een kleur uitkiezen. Wanneer je weer een andere kleur wil herhaal je deze stap maar dan klik je weer een andere kleur aan.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb even nagevraagd maar het is bij Outlook hetzelfde (heb ik namelijk zelf niet dus dat wist ik niet zeker).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor outlook geldt hetzefde als bij hotmail
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Outlook:
Opmaak > Lettertype > Klik op A (met rode streepje) > Kies een kleur > OK
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een a met een streepje eronder.