hoe zet ik mijn producties in ableton live 8 op het internet?

Ik heb een windows pc. Ik wil m'n mix op Soundcloud zetten, en ook in Itunes. Maar dit lukt niet. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om je vraag te beantwoorden heb ik wat meer info nodig! Maar je mix op iTunes zetten kan sowieso niet mits je onder contract staat bij een platenlabel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat voor info wil je hebben dan? en ik bedoel "In iTunes zetten" met hem in de bibliotheek, niet in de Store.