valt er geld te verdienen met e-books maken???

Kan je geld verdienen van het maken van e-books
Dan bedoel ik
Kan je een boek bijv. hoe overleef ik een e-book van maken en die verkopen verdien je daar geld mee en waar moet ik ze verkopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je van een bestaand boek een e-book maken? Want dat mag niet.

Antwoorden (2)

nee, je moet zelf een verhaal verzinnen en een e-book van maken. enkel dan kan je er een boek van maken.

ik denk dat de beste online boekenshop zeg maar de ibookstore is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, er valt zeker geld te verdienen met het maken van e-books. Veel mensen zijn op internet op zoek naar informatie over een bepaald onderwerp. Vaak hebben ze een probleem en willen ze die zo snel mogelijk en goed opgelost zien. Met een e-book kan jij als verkoper de oplossing bieden voor zo'n probleem. Het belangrijkste is dat je de inhoud van het e-book (zeer) waardevol maakt voor je doelgroep.

Doe wel eerst onderzoek naar de doelgroep en de behoefte. In jouw voorbeeld gebruik je "hoe overleef ik" als mogelijk onderwerp voor een e-book. Wat je moet doen is eerst kijken of er serieuze behoefte is aan zo'n e-book. Vragen mensen zich echt af hoe ze moeten overleven en zo ja, wat zijn dat voor mensen, wat willen ze precies bereiken, waar zitten ze mee en nog belangrijker, zijn ze bereid om geld uit te geven aan het e-book?.

Doe heel goed onderzoek naar de doelgroep, voordat je een e-book gaat maken. Kom zo veel mogelijk over de doelgroep te weten.

Maar er is zeker een heleboel geld te verdienen met het maken van e-books. Voor mensen die geen werk hebben op het moment, of te weinig verdienen, is dit een goede oplossing om toch een inkomen binnen te halen.

Hieronder een handleiding waar alles in staat over het maken van e-books.