Hoe kan ik weer op linkjes klikken in mijn mail?

Ik gebruik outlook en krijg sinds enige tijd de mededeling "deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen, Neem contact op met systeembeheerder".
Ik ben zelf de enige gebruiker op deze computer en kan niet bedenken waar ik als systeembeheerder iets gewijzigd heb waardoor ik niet meer op de linkjes kan klikken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ctrl+klik werkt niet, dan selecteer ik slechts het woord "hier". Achter dat woord verbergt zich een zeer lange link die ik niet kan selecteren of kopiëren. Ik wil gewoon van de melding af, het moet een blijvende oplossing zijn.

Het beste antwoord

Jij bent gelukkig niet de enige met dit probleem. Via de onderstaande links vindt je jouw oplossing naar dit probleem:

link1:
http://www.opgelost.net/?p=21

link2:
http://blogs.microsoft.nl/blogs/tonykrijnen/archive/2009/06/19/outlook-deze-bewerking-is-geannuleerd-vanwege-systeembeperkingen-dankzij-google-chrome.aspx

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk dat is nu precies het antwoord waar ik op zat te wachten! Het werkt weer zoals vanouds! Bedankt +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
;)

Andere antwoorden (1)

Ga naar internet explorer op je buroblad ,
rechter muisknop > eigenschappen >
daarna tabblad programma's > geavanceerd > en klik op de knop > instellingen herstellen