ik heb een vraag ik kan niet een dubbel scherm op mijn windows 8 laptop hoe kan ik het oplossen?

ik heb een HP 6735b en ik kan geen dubbelscherm komt dit doordat mijn resolutie hoger moet staan zoja hoe moet dat ik kan hem bij schermresolutie op configuratiescherm niet hoger zetten dan 1200x800 als dit niet het probleem is wat dan en hoe los ik het op

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dubbelscherm?
Een extra scherm op aansluiten?
Wat bedoel je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
multitasken bedoel ik. extra scherm doe ik al regelmatig

Antwoorden (1)

Troubleshoot Windows raadplegen of ermee naar de winkel gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb hem niet uit de winkel maar windows 8 Pro gekocht