Hoe haal ik de ads in google chrome weg?

Als ik google chrome gebruik, openen er altijd een of twee pagina's met ads. Ik heb al adblock, en ik gebruik gewoon google. Ik weet echt niet wat ik verkeerd doe.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

waarschijnlijk heb je meerdere toolbars ?
kijk eens bij configuratie
programma,s en onderdelen, of software als je xp gebruikt
en verwijder daar alle toolbars
behalve die van google zelf
capthavoc
11 jaar geleden
Kijk eens rechts boven bij het Tangetje of als je de nieuwere versie hebt bij de 3 streepjes, klik vervolgens op Instellingen.

En klik dan in het linker menu op Extensies. En schakel de dingen uit of verwijder de dingen die je lastig vallen.

Hopelijk lost dit je probleem op!