Wat moet je doen als de appstore plotseling weg is op de iPad 2?

Plotseling was mijn appstore weg en ik heb hem niet verwijderd.. Hoe krijg ik hem nu weer terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (1)

Dit is onmogelijk. De appstore is een vaste app die niet verwijderd kan worden. Hij moet ergens staan, dus check nog een keer al je pagina's en mapjes. Door de zoekfunctie te gebruiken zul je hem hoogstwaarschijnlijk vinden (toets in: 'app'). Als je hem og niet vindt heb ik geen oplossing voor je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je hem gejailbraked? Er zijn gevallen bekend waarbij de app store dan opeens verdwenen is. In dit geval zul je hem zullen reseten naar de fabrieksinstellingen. Maak dan wel een backup naar je computer! Anders ben je alles kwijt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb gelezen dat het kan. Waarschijnlijk is hij toch verwijderd..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee niet gejailbraked, hij was er gewoon opeens niet meer en staat ook nergens meer..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm, ik vrees dat reseten enige optie is. De app store kun je naar mijn weet niet downloaden.