Kan ik muziek vanaf n usb stick op mn laptop zetten en 't daarna afspelen zonder dat ik de usb stick weer nodig heb? Zo ja, hoe?

heb n cd'tje op n stickie staan en dat voeg ik toe aan mn media player, maar als ik m daarna ik media player wil afspelen, geeft ie aan dat ie 't niet kan afspelen en dat ik de usb stick weer moet aansluiten ... hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Als je er een snelkoppeling van gemaakt hebt, kan ie het bestand niet meer vinden. Je moet het kopieren/plakken in een mapje. Daarna het mapje (of de losse nummers) openen in media player. Als het goed is doet ie het dan. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee geen snelkoppeling, maar direct vanaf 't stickie toegevoegd aan media player. maar dat werkt dus alleen als je ook 't stickie gebruikt, niet handig. dacht juist dat ie met kopiëren niet zou doen! haha maar tis gelukt! thanks!!
(zal straks gelijk mn vraag maar sluiten) ;-)

Andere antwoorden (1)

Is het wel in Mp3 vorm of Mp4 ? Anders kun je het niet afspelen dus eerst converteren.