Kan je een losse stekker kopen voor een printer HP Deskjet F370?

Tijdens de verhuizing ben ik de alle bedrading kwijtgeraakt, kan het nergens meer vinden.
Is het mogelijk dit los te kopen? Zoja is dit dan universeel bruikbaar of merkafhankelijk?
En, hoe heet dit item? (De leek in mij verdwaalt namelijk gemakkelijk in winkels zoals Mediamarkt! :-)

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Het onderdeel zal kabel of printerkabel heten. Daar zitten de juiste stekkertjes dan in de regel aan.

Aan dit plaatje te zien gaat het om vrij standaard spul ; een netsnoer en een USB-kabel. Die zijn in elk onderdelenhuis wel te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, Marleen, Die bron is geweldig. Ik heb dus een voedingsmodule, netsnoer en usb kabel nodig.
Het woord voedingsmodule, kon ik niet zelf opkomen.
Zat zelf te denken als a-technicus aan een stekker of adapter maar dat is al veel omzeilen..

Vooral door die voedingsmodule twijfelde ik of dat merkafhankelijk en los verkrijgbaar was :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ook dat is een redelijk standaard dingetje ; en je weet het merk- en typenummer, dus een toko die dergelijke kabels verkoopt, kan je zeker aan de goeie helpen. HP is niet zomaar een hakkietakkie-merk.

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan.

Het is universeel bruikbaar en niet merkafhankelijk.

Het kabeltje waar jij het over hebt is een USB type A naar type B 4 pins.