Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn tablet valt uit en wil niet meer aan.. terwijl hij aan de accu was. reset, hard reset en on/off knop werken niet meer... hoe krijg ik hem aan?

ik lees dit vaker op internet.. ik heb mn tablet in de winkel geruild met garantie, maar nieuwe viel zelfde dag uit, krijg die ook niet meer aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
642
Ritsuka
11 jaar geleden
Merk en type?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
point of view - cortex A8
Ritsuka
11 jaar geleden
Nog nooit van gehoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.centralpoint.nl/tablet-pcs/point-of-view/point-of-view-mobii-10-inch-protab-2xxl-cortex-a8-tablet-art-kf-89123-num-1006598/?ref=40&utm_source=koopkeusnl&utm_medium=cpc&utm_campaign=koopkeusclick daar staat ie... ik heb op internet gelezen over iphones en andere tablets die dit ook hadden.. ik zoek er een oplossing voor.. << merk is dan minder de hoofdzaak XD

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als het een hardwarefout is oftewel mbt de onderdelen zul je hem ook niet aan krijgen al probeer je dat oneindig veel.

Dan moeten die onderdelen maar vervangen worden met werkende.

Ik heb geen reden om te vermoeden dat dit een softwarefout betreft aan de hand van je beknopte uitleg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding