Sony Vaio. Hoe krijg je vuil onder het toetsenbord weg?

Bij het typen slaat hij soms letters over. Ik vermoed dat er stof onder zit want ik heb pas verbouwd. Hoe krijg ik dat weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je kan bij de PC-boer perslucht kopen. Of anders op internet. Zo iets http://www.conrad.nl/ce/nl/product/995809/Perslucht-spray-400-ML
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Openeschoreven aan de onderkant.

Toegevoegd na 13 seconden:
Open schroeven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stofzuiger en niet te hoog zetten dat je knoppen niet ook opgezuigd worden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat ik al jaren doe met alle soorten toetsenborden die ik heb gehad, is omdraaien (toetsen naar beneden) en niet te harde tikken op de tafel geven... stof, haren, hele kleine frutsels komen er tussenuit, maar ik weet niet of dat genoeg is voor na een verbouwing, misschien moet je het dan tien keer doen, dat zou kunnen.
ook friemel ik met wattenstaafjes, droge en bevochtigde, tussen de toetsen, maar dat levert niet zo veel op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb met een oud toetsenbord de bovenkant van de toetsen er af gehaald en kon hem perfect reinigen.werkte weer als een nieuwe.lijkt eng maar valt mee.na reiniging bord weer aansluiten en druk je een schakelaar in en dan zie je wat voor een cijfer of getal je moet terug plaatsen.