Hoe 'plak' ik de Video-TS bestanden op een dvd aan elkaar?

Ik heb met VLC een dvd gebrand. Ik heb daarbij de bestanden uit de map Video-TS gekopieerd. Echter, ik heb de dvd daarna in de dvd-speler gestopt en hij speelt de bestanden niet achter elkaar af. Na ieder bestand stopt 'ie en moet ik het volgende bestand selecteren. Hoe kan dat en hoe zorg ik ervoor dat 'ie het wel achter elkaar afspeelt, als film?

Op mijn dvd-speler zit ook geen functie waardoor ik de bestanden achter elkaar af kan spelen ofzo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt een fout gemaakt, je had ook de VIDEO_TS en AUDIO_TS mappen erop moeten zetten en alles in de VIDEO_TS moeten houden.

DVD
-AUDIO_TS
-VIDEO_TS
l- xx1.VOB
l- xx2.VOB