Weet is een goede site om video's te downloaden?

Ik heb op m'n iPad de app video downloader.
Maar daar voor heb je een site nodig.
Weet iemand dus een goede site om video's te downloaden via de app video downloader?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik weet geen apps voor de iPad maar ik weet wel een manier om video's via je laptop / computer naar je iPad te zetten. Er is een programma genaamd RealPlayer. Als je een video start zal er rechts net boven de video "Download to RealPlayer" staan, hierdoor krijg je mogelijkheid om hem op te slaan naar je RealPlayer bibliotheek. Als je eenmaal je video hebt kan je rechtermuisknop klikken op je video en dan selecteer je "Convert to ..." Er zal zich dan een venster openen met je video naam, daar onder staat er dan weer "Convert to" klik daar op en je zal verschillende mogelijkheden zien om het bestand om te zetten. Wat erg handig is zoals in jouw situatie, kies je dan "Apple iPod", het enigste wat je hierna moet doen is de video dan op je iPod zetten. Het klinkt misschien allemaal ingewikkeld, maar ik ken en gebruik het programma zelf, en dat is het NIET. Gewoon de stappen volgen en je zal zien dat het heel erg makkelijk gaat. Een mogelijk probleem, als je "Download to RealPlayer" niet ziet bij een video, dan moet je: 1. Je browser updaten / RealPlayer updaten. (Of een andere browser gebruiken. 2. Open een Web-venster in RealPlayer zelf, waardoor het programma de video makkelijker vindt. Dat doe je door naar in je tab naar Online Guide te gaan en dan bij Search "Web" in te typen. Hierdoor kan je ook op internet via RealPlayer. Geen zorgen, de kans dat je dat hierboven moet doen is klein. Het klinkt allemaal gekkenwerk nu ik het zelf doorlees, maar dat is het niet, eenmaal je het door hebt. En dat zal wel snel gebeuren!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100