Hoe koppel ik mijn iPhone kalender + mail aan mijn windows 7 computer?

Graag zou ik mijn iPhone kalender willen koppelen aan mijn Windows 7 computer.

Ik heb dit al eens geprobeerd via Outlook nadat ik mijn Hotmail en mijn Google mail had toegevoegd aan Outlook.

Maar helaas synchroniseert Outlook mijn emailadressen niet goed met mijn iPhone. Als ik mailtjes op mijn Outlook open, worden deze niet geopend op mijn iPhone, en andersom.

Weet iemand hoe ik dit goed werkend krijg?

Alvast bedankt.

Groeten,
Guido

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Volgens mij is dat via gmail heel makkelijk maar zelf gebruik ik dit niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de agenda van outlook en google zijn anders dan dan die van iphone en MAC die van de iphone syncroniseert alleen met een mac pc
dus dit gaat niet lukken.
capthavoc