Ik kan niet Online met Black ops, wat is de oorzaak?

Zou het door die orkaan zijn?

Er staat bij dat de server niet beschikbaar is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja dit komt door de orkaan de servers van alle consols zijn niet beschrikbaar meer. Ik heb zelf ook net geprobeerd te spelen op de ps3 alleen dat lukte ook niet. Ik weet niet wanneer het opgelost word. Wel weet ik dat dit in ieder geval al 3 uur duurt als het niet langer is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je wanneer het opgelost wordt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is af en toe opgelost. Ik speel tegenwoordig AC 3 dus heb er geen last meer van. Maar veel mensen die ik ken hebben er wel last van en kunnen soms spelen en soms weer niet. Niemand begrijpt er was van en de maker brengt helemaal niets naar buiten. (Heel raar) maar hij is meestal wel online (de server) in de avond rond 8 uur. Maar dat weet ik niet precies.

Andere antwoorden (3)

Volgens de officiele site van Call of duty staat er dat de servers online zijn dit kan je zelf ook even checken als je op de link klikt die in de bron staat!

moet je zelf even aanklikken op wat voor console je speelt

Toegevoegd na 4 uur:
Hello all,

Many people have been running into server problems and disconnects as they attempt to play Modern Warfare 2, World at War and Black Ops. This is due to Hurricane Sandy currently causing power outages on the North Eastern Coast.

For future information please check support page at the link below.
https://support.activision.com/articles/en_US/FAQ/Connectivity-Issues-with-Onlin e-Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik op de site van blackops kom dan kan niet klikken op playstation 3 wrm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hallo hier in de polder het zelfde server niet beschikbaar
voor de die hard je kan altijd nog lan spelen met mensen uit je omgeving
Bronnen: