De adressen in het hokje BCC invoeren

Toegevoegd na 2 minuten:
BCC staat voor 'Blind Carbon Copy'. Dit wil zeggen dat er een kopie van de e-mail aan andere personen worden gestuurd. Bij BCC wordt deze kopie verstuurd zonder dat de ontvanger kan zien wie de geadresseerden zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 juiste antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 de eerste ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel Jinx..+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag Gedaan Sharona..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (5)

via de BCC (niet de winkel) maar daarin zet je alle mensen die je wilt mailen maar elkaars mail niet kunnen zien

bij een CCtje kan dat dus wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BCC, alleen is het daar niet voor uitgevonden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar t werkt wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Perfect. Dat gaat helemaal goed komen.
Zoals anderen al zeiden: door die mensen in het Bcc-veld te zetten.

Als dat niet zichtbaar is, kun je het in de meeste mailprogramma's wel zichtbaar maken.

MAAR - sommige mailsystemen hadden vroeger een fout. Als je *alleen* maar adressen invulde bij Bcc, en nergens anders (dus zowel To als Cc leeglaten), werden de adressen die in Bcc stonden, /toch/ getoond. Dat was weliswaar een echte fout, maar het gebeurde wel.

Om zeker te zijn dat jou dat niet overkomt, kun je het beste jezelf in de To zetten. Dan weet je zeker dat het goed gaat.
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord +1
Hahha ik ben niet zo'n computer nerd ,ik zou ze dan gewoon 1 voor 1 versturen ,of is dat te blond??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een undisclosed recipient sturen dan kun je het naar meerdere sturen en hun zien elkaars emailadres niet.