Als ik mijn verkleinde venster versleep, komt er een rand om het hele scherm. Als ik loslaat wordt mijn venster opeens vergroot, hoe zet ik dit uit?

Ik heb Windows 7.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wanneer je een verkleind scherm beweegd en je ziet die lijnen dan geeft windows aan dat het scherm gemaximaliseerd wordt.. Dit gebeurd dus wanneer het verkleinde scherm bij de bovenkant van het scherm komt.

Zolang je verkleinde schermen beweegt over het beeldscherm, zonder de bovenkant aan te raken. Dan zal je die lijnen niet zien en blijft het verkleinde scherm zo klein :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok thanks, maar ik vind het wel schijtirritant..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer anders de schermen gewoon op volledig scherm te houden. Je kan immers heel makkelijk switchen tussen de schermen via ALT-TAB.
En als je het scherm de zijkant laat raken. Vergroot het scherm naar 50% van je schermgrootte.
Ik weet het niet en kan nu ook niet testen. Maar microsoft kennende zou er zomaar een dubbele functie hiervoor kunnen zijn als je bv de ALT-toets, of SHIFT-toets of de CTRL-toets (of een combinatie van deze toetsen) indrukt terwijl je sleept. Misschien dat het dan niet gebeurt. Gewoon eens wat proberen.
Zo wordt het verplaatsen, of kopieren van bestanden van de ene naar de andere map ook heel anders als je zo'n toets erbij indrukt.