Help m'n MacBook doet raar!

Ik wilde m'n MacBook aanzetten, en terwijl die aan werd gezet, klapte ik hem dicht, toen klapte ik hem weer open en toen was het zwart, klap ik hem dicht, toont ie dat hij aanstaat, klap hem dicht, toont ie dat hij uit staat. HELP ME!

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, kom ik erachter dat het beeld het alleen niet doet, geprobeerd helderder te zetten, maar helpt niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Even de accu eruit halen en terug erin doen ;)