Hoe kan je van een outlook layout weer terug naar een hotmail layout op hotmail.com?

Ik kreeg laatst een mail van iemand met outlook. Nu is mijn hotmail veranderd naar outlook. Als ik bij hotmail.com inlog dan staat er boven outlook en de layout en alles is veranderd. Ik heb gekeken hoe dit weer terug kan maar dat lijkt wel niet te kunnen.

Voor de duidelijkheid: mijn email is: Roy-!!@live.nl
en heeft dus niks te maken met outlook.

Alvast bedankt,

groetjes,

Roy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Microsoft gaat helemaal overstappen op outlook, ik denk dat dit een gewone verandering voor iedereen is en dat je niet terug kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is crack want deze layout werkt echt heel klote :P
Je kan inderdaad niét terug. Dit stond overigens ook vermeld in het korte bericht dat je waarschijnlijk niét gelezen hebt (zoals 90% van alle Nederlanders), waarmee je akkoord bent gegaan.

Ik krijg veel klachten binnen op ons informatieve mailadres van klanten over deze 'outlook' service van Microsoft dat eerder Hotmail was.

Het probleem ligt 'm er in, dat mensen ervan uitgaan dat ze het snappen en gewoon domweg (ik bedoel dit niet kwetsend) maar ja klikken en akkoord gaan, terwijl er meestal informatie in staat dat van essentieel belang is of kan zijn bij toekomstige vragen.

Zoals het antwoord hierboven aangeeft, kán je niet terug.

Daarnaast wil ik nog wel even vermelden dat de vernieuwde Outlook.com service stúkken beter én veiliger is dan het oude, voor veel mensen nog vertrouwde, Hotmail.com.

Succes.