Een website heb je al van 8 euro per maand... En als je die hebt kun je er in feite alles mee doen wat wettelijk toegestaan is en wat volgens je contract toegestaan is... Je krijgt email adressen, een ruimte en een mogelijkheid tot plaatsen van programma´s op die ruimte...

Je kunt er een board van maken en php-site, noem maar op, daar moet je wel de kennis voor hebben, maar dat is allemaal makkelijk te vinden op het net...

Dus als je de plek hebt, van 8 euro per maand, kun je je gang gaan en een chatbox maken met webcam mogelijkheden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Feitelijk is dit niet heel moeilijk om te laten bouwen.

Zo'n soort site kan je OF zelf bouwen (Maar dan moet je kennis van javascript / PhP / AJAX hebben, wat je niet lijkt te hebben, anders zou je ditniet vragen).

Bouwen: Een ervaren web ontwikkelaar doet dit in een paar dagen. Reken op 500-1000 euro ontwikkelingskosten voor een chat / webcam site. Echter, als je ook gebruikers accounts, interne email, etcetce wilt, kan het snel verveelvoudigen.