Hoe kan ik een tekst van een (personeels-)advertentie terughalen, nu die van de site is verwijderd? Ik heb alleen een link, maar die werkt niet meer.

Ik heb de tekst niet meer in de computer, want ik heb de tekst alleen via de link bekeken. De tekst is van de site gehaald, zo wordt mij gemeld.
Het is mij bekend dat iets wat ooit op internet heeft gestaan, er bijna eindeloos op blijft staan. Hoe vind ik dat terug?
Ik wil (liefst) niet via het bedrijf mijn slordigheid bekennen. Maar is er niet een weg omheen, een diepte-archief? Het is een Rijksoverheids-dienst

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt met de cache van Google het proberen terug te vinden. Dan klik je op de 2 grijze pijltjes die zichtbaar worden als je rechts naast de gevonden link met de muis in het witte veld gaat staan. En dan klik je op "In cache". Als de tekst nog niet zo lang geleden verwijderd is kan hij hier nog gevonden worden.
En anders heb je nog de mogelijkheid te kijken of er omstreeks de plaatsingsdatum een duplicaat is bewaard op http://archive.org/web/web.php
Amadea