Hoe krijg ik het aanhalingsteken terug als ik iets typ

Kennelijk heb ik weer iets verkeerds aangeraakt. Het vraagteken doet het ook niet meer. Als ik Ctrl en Alt doe krijg ik de ene keer niks en de volgende keer het is teken. Wil ik het plusteken op zijn oorspronkelijke plaats indrukken krijg ik het vraagteken. Hoe herstel ik dit

14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is al vaker gesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...een keer of acht.

Het beste antwoord

Als je de control toets en de shift toets gelijk indrukt is het waarschijnlijk weer goed.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vermoed dat je toetsenbord opeens de nederlandse (nl) layout gekregen heeft, en dat moet gewoon amerikaans (us) zijn. Als je een kleine blokje met NL naast je systeemvakje hebt kan je daar op klikken om dan US toetsenbord te kiezen. Anders doe je dit via Start->Configuratiescherm-> Landinstellingen->toetsenbord en Talen en dan zorgen dan je toetsenbord US is, je taal blijft gewoon nederlands.