Als ik een tekst typ op mijn laptop, gaat hij soms midden in de zin verder met typen dus niet waar ik gebleven was. Iemand oplossingen?

Als ik bijvoorbeeld wil typen: Ik kom uit nederland en woon in een huis, dan typ ik: Ik kom uit woon in een huis nederland en. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Weten jullie hoe dit komt en hebben jullie oplossingen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja een oplossing, schakel je trackpad uit., dat ding onder je toetsenbord dus.

Toegevoegd na 39 seconden:
En als je er geen had, koop een echte muis.

Toegevoegd na 4 minuten:
Nog een oplossing is typen polsen hoger in de lucht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha ja dacht ik ook al aan daardoor klik je per ongeluk en begin je dus te typen waar je muis op dat moment stond :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel eerst je trackpad uitschakelen he, gokje synaptic is een veel gebruikte, meestal staat er een icoontje op je taskbar.