IMac of Mac Mini?

Ik zit op de middelbare school en heb nu een trage pc. Ik wil nu graag over naar een mac maar welke? Ik heb nu 1000 euro.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik zou zeker en vast kiezen voor een imac,daarnaast moet je voor een mac mini nog een scherm kopen en als je dit bij apple wilt kost het 1000 euro!!!

De imac is veel beter prijs kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou flink investeren in het scherm en dan een mac mini er aan koppelen (koop ook een superdrive of desnoods een andere externe dvd drive is misschien niet zo mooi maar kan je wel op besparen.
hou je nog wat over voor een laptopje
in de toekomst ben je dan voordeliger uit
als je weer eens een mac mini upgrade koopt
bovendien blijft dat scherm ook aardig aan de prijs.

maar bedenk ook dat als je even door spaar je een goeie windows 7 pc kan krijgen en een laptop,
voor 1000 euro en iets meer moet dat makkelijk lukken
de windows 7 pc kan je eventueel makkelijker uitbreiden
met bijvoorbeeld een videokaart

een imac en macmini zijn wat betreft videokaarten gewoon niet uit te breiden

wat dat betreft zijn windows pc erg flexibel.
capthavoc
11 jaar geleden
Een Mac Mini kan eenvoudig je windows-pc vervangen. Het beeldscherm, toetsenbord en muis kan je zo inpluggen. Een iMac is een wat grotere investering, maar dan heb je wel meteen een veel mooier beeld.