Ineens is mijn vertrouwde hotmail-account veranderd in èèn of ander 'outlook- account'??? Hoe kom ik weer terug op het oude ?

Is weer wat nieuws blijkbaar...heel lastig, want ik kom eerst in een programma of ik van alles wil veranderen. Maar ik wil gewoon alleen mijn mails checken en naar 'postvak' gaan maar dat lukt me niet op 1 of andere manier. Wie kan me helpen? BVD!

2.1K

Het beste antwoord

Klik op het radertje rechtsboven. Daar heb je als onderste mogelijkheid om terug te keren naar Hotmail.
Maar je zult er wel aan gewend moeten raken, want met ingang van 1-1-'13 bestaat Hotmail niet meer. Het wordt dan definitief vervangen door Outlook.
Amadea
11 jaar geleden
misslobe
11 jaar geleden
Helemaal goed, dankjewel!!!
Beste antwoord hoor;-)
misslobe
11 jaar geleden
Kan mn vraag nog niet sluiten dus morgen dan maar.
Wel jammer dat hotmail verdwijnt trouwens. Het is er al zo lang en vertrouwd. Maar ik moet met de tijd mee doen enkan me er alvast op voorbereiden.....;-)!