Wie helpt mij aan informatie over de aankoop van een tablet ?

Ik zou mij een tablet willen aankopen maar vraag mij af op wat ik zoal moet gaan letten.
Eerst en vooral zou ik graag de stick van mijn man willen gebruiken waar ik voor 2gb op internet kan.
Dan vroeg ik mij ook af hoeveel usb- ingangen zo'n tablet heeft ,kan ik er mijn fototoestel op aan sluiten en om te eindigen kan ik ermee op de skype gaan?
Belangrijk om weten is dat ik wel in belgie woon in verband met de aankoop van een tablet.
Zeer waarschijnlijk niet zo'n fantastische vragen die ik stel maar ik ken er niets van haha

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De meeste tablets hebben tenminste 1 USB-poort dus die stick kan er wel aan. Echter de meeste tablets hebben ook WiFI (draadloze verbinding) dus misschien is die stick dan niet zo belangrijk. Elk fototoestel met een USB-uitgang kan op een tablet worden aangesloten (om als fotolijstje te dienen). Tenslotte: ja, Skype kan je ook op het tablet gebruiken.

En een MediaMArkt hebben ze ook in België:

http://www.mediamarkt.be/?langId=-17

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.tabletguide.nl/1554/letten-kopen-tablet-1-3/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
VOlgens mij ondersteunt niet elk tablet een usb dongel. Je kan wel een usb aansluiting hebben, maar het moet software matig ook kunnen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alvast bedankt allebei om te reageren ik ga de linken eens gaan bekijken en wacht even af of er nog anderen reageren

Andere antwoorden (1)

Ik raad in u de asus transformer pad TF300t aan. Deze tablet heeft een toetsenbord met usb aansluiting en voldoet aan al uw eisen. Zelf heb ik een iPad en hoewel die zeer fijn werkt, raad ik wegens de usb stick toch een android tablet (de asus tablet valt ook onder android) aan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry, mijn eerste zin was een beetje raar. Dit bedoelde ik: Ik raad u in dit geval de asus transformer pad TF300T aan.