Hoe kan ik Microsoft fouten herstellen?

Ik heb een aantal fouten in mijn microsoft, zoals fout 1500,1719,1706 enz. Hoe kan ik deze fouten herstellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
Jouw Microsoft wat ? Word, Windows (XP/Vista/7/8), Excel, ... ? Wanneer doen deze fouten zich voor, wat is de volledige melding ? (informatie helpt bij het proberen op te lossen van een probleem)

Het beste antwoord

Error 1500 is een fout in een installatie proces.
Mogelijke oorzaken:
De oorzaak van deze fout kan zijn:
Er worden twee op MSI gebaseerde installatieprogramma's tegelijk uitgevoerd. Het MSI-systeem staat dit niet toe.
Een sleutel die aangeeft dat een eerdere installatie bezig is, is achtergebleven toen een eerdere installatiepoging is geannuleerd via Taakbeheer (Ctrl+Alt+Del) tijdens een transactie-/installatieproces.

Oplossing:
Verwijder achtergebleven onderdelen van de Java-installatie door Java te verwijderen
Download en installeer het Windows-pakket met het offline installatieprogramma

Nu ik zo verder zoek blijkt dat de anderen die je daar noemt ook betrekking hebben op een installatiefout.
Op deze pagina staat er een omschreven.
http://www.instant-registry-fixes.org/fix-windows-installer-error-1719/

Laatst heb ik van iemand ook een dergelijk probleem gehoord en daar bleek dat er een update (systeem) was vastgelopen en daardoor alle andere installaties dwarsboomde.

Nadat hij die processen had gestopt was het probleem over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wilde eigenlijk ook deze link nog plakken in mijn antwoord:
http://support.microsoft.com/kb/297834/nl

Andere antwoorden (1)

Als je problemen hebt met Windows kun je die vaak oplossen door via Herstelpunt te repareren. Meer inl vind je daarover bij Help en ondersteuning/Prestaties en onderhoud.