Heeft iemand ervaring met cheapfootballshirtsuk.co.uk?

Zo ja wat voor kwaliteit hebben de shirts, ik wil er namelijk een paar bestellen, maar ook voor mijn vrienden en ik wil nier dat ik dadelijk lage kwaliteit replicas bestel..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De shirts worden in Thailand gemaakt, verkocht vanuit China, en de klantenservice is alleen te bereiken via een gmail-adres. Kijk bovendien even bij Wholesale Policy. Daar kun je een comment achterlaten. De spam wordt er niet weggehaald, en de vraag of de shirts "real" zijn, wordt niet beantwoord.

Als ik jou was, zou ik desnoods iets meer betalen in een webshop in Nederland of een gewone winkel. Dan ben je tenminste zeker dat je niet wordt beduveld.

Ook als de shirts van goede kwaliteit zijn, en de webshop betrouwbaar is, kan er toch iets misgaan. En dan moet je de zaak via een gmail-adres, of een reisje naar China proberen op te lossen. Niet doen dus!